Nemački "Folksvagen" (VW) će lansirati električno vozila u Kini pod novim brendom "Kaili", skupa sa kineskom grupacijom FAW, čime će se priključiti ostalim inostranim autokompanijama u nastojanjima da obezbedi deo kolača u sektoru elektrovozila koji se još nalazi u povoju na najvećem svetskom tržištu automobila. Kinseka vlada ohrabruje mešovita preduzeća inostranih autokompanija da razvijaju domaće brendove. Kinesko ministarstvo industrije i informacione tehnologije odobrilo je 3. maja električno vozilo robne marke "Kaili" koje se razvija u zajedničkom preduzeću "FAW-Folksvage". "Folskvagen", najveći evropski proizvodajč kola, najavio je da će početi da proizvodi električna vozila u Kini do kraja 2013 ili početkom 2014 godine.
Nemački "Folksvagen" (VW) će lansirati električno vozila u Kini pod novim brendom "Kaili", skupa sa kineskom grupacijom FAW, čime će se priključiti ostalim inostranim autokompanijama u nastojanjima da obezbedi deo kolača u sektoru elektrovozila koji se još nalazi u povoju na najvećem svetskom tržištu automobila.
"Kinseka vlada ohrabruje mešovita preduzeća inostranih autokompanija da razvijaju domaće brendove," izjavio je portparol kompanije "Folksvagen-Kina" Andreas Hofbauer.
Kinesko ministarstvo industrije i informacione tehnologije odobrilo je 3. maja električno vozilo robne marke "Kaili" koje se razvija u zajedničkom preduzeću "FAW-Folksvage".
"Folskvagen", najveći evropski proizvodajč kola, najavio je da će početi da proizvodi električna vozila u Kini do kraja 2013 ili početkom 2014 godine.
Juna minule godine Kina je objavila pilot projekat kojim se obezbeđuju subvencije kupcima energetski efikasnih kola u pet kineskih gradova, u pokušaju najmnogoljudnije zemlje na svetu da smanji emisiju štetnih gasova.
VW, koji takođe izrađuje automobile u saradnji sa šangajskom kompanijom "SAIC motor", priključio se ostalim globalnim "igračima" u sektoru ekoloških vozila kao što su nemački "Dajmler", američki "Dženeral motors" (GM) i japanska grupacija "Nisan."
GM je počeo da proizvodi električnu verziju modela "ševrolet sail" u saradnji sa SAIC-om. "Nisan", koji kontroliše zajedničko preduzeće sa kineskom grupom "Dongfeng motor", potpisao je ugovor sa vladom Vuhan o zajedničkoj promociji modela "lif" u tom gradu u centralnoj Kini.
"Dajmler" je predastavio marta 2010 plan razvoja električnih automobila u Kini sa kompanijom BYD, velikim proizvođačem automobila i baterija iza koga stoji američki milijarder Varen Bafet. "Dajmler" namerava da lansira zajednički razvijano kompletno električno kompaktno vozilo pod nazivom novog brenda u 2013. godini.
BMW, najveći proizvođač luksuznih automobila, namerava da uloži oko 400 miliona evra (566 miliona dolara) u fabriku u Lajpcigu, u istočnoj Nemačkoj, u izgradnju električnog "megasiti vozila" počev od 2013.